دیجیتال به روز

دیجیتال به روز
*بـــا افــتخــار خـــوش آمــدیــد* 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبـــادل لینـکــ غیــر فعــال اســـت . مدریــت وبلاگـــــــــــ





بــسم الله الرحمــن الرحیــم

از زمانیکه آیپد جدید وارد بازار شده است، اینترنت پر شده از تاخت و تازها به آیپد جدید در مورد نگرانی از مشکل گرم شدن. شکایات مصرف کننده ها باعث شد تا آزمایشاتی برروی آن انجام شود و نشان دهد که آیپد جدید در هنگام بازی نسبت به مدل قبلی ۱۲ درجه گرمتر می شود. البته همانطور که می دانید نماینده شرکت اپل در این زمینه اعلام کرد که همه این مسائل طبیعی است.

 

                                           Real Madrid Resort Island 005 537x302 ساخت کمپ 1 میلیارد دلاری رئال مادرید در امارات



حتما تا‌کنون درباره الکتریسیته زیستی شنیده‌اید. انرژی الکتریکی موجود در بدن حیوانات و نباتات همان الکتریسیته زیستی هستند. در بین موجودات زنده برخی برق کمتر و برخی بیشتر تولید می‌کنند. اما بنا به کشف جدید، حلزون بیشترین میزان تولید انرژی الکتریکی را دارد. ممکن است به زودی شاهد باتری‌های سلولی باشیم که منبع انرژی الکتریسیته در آنها حلزون باشد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

                                                        



اکنون وقتی صحبت از سفر به فضا به میان می‌آمد، ناخودآگاه تصویر موشک و سفینه فضایی در ذهنمان نقش می‌بست. اما حالا باید به قضیه طور دیگری نگاه کرد. پروژه Startram که به زودی کلید خواهد خورد، سرآغازی است برای سفر به فضا اما با قطار.

                                                   



شرکت معماری sako architects که شرکتی ژاپنی چینی است به تازگی طرحی را ارائه کرده است که “روستای آسمانی توهوکو” نام دارد. این طرح در واقع برنامه ای برای ایجاد روستاها یا شهرک هایی است که توانایی بالایی در مقابله با بلایای طبیعی دارند و در منطقه توهوکو ژاپن قرار می گیرد. این طرح یک راه حل بسیار مناسب برای ساکنان مناطقی است که در زمین های کم ارتفاع زندگی می کنند و در صورت بروز مشکلاتی همانند سیل، برای نجات خود دسترسی به مناطق طبیعی مانند تپه ندارند.





براساس یکی از پروژه های جدید تحقیقاتی مایکروسافت، شما می توانید به یک زبان دیگر صحبت کنید بدون اینکه نیازی به یادگیری یا دانستن آن زبان داشته باشید.
 

                                    با پروژه جدید مایکروسافت به زبان خارجی صحبت کنید



این دو غول دنیای تکنولوژی شاید در عمل با یکدیگر رقیب باشند اما این بدان معنا نمیباشد که آنها نمیتوانند با هم بیزینس داشته باشند. به گزارش Ben Schachter تحلیلگر Macquarie, اپل در سال ۲۰۱۱ یک میلیارد از گوگل دریافت کرده است تا از این موتور جستجوگر به عنوان پیش فرض در مرورگر خود یعنی سافاری استفاده کند.

Apple Google 640x266 610x253 1 میلیارد دلار برای موتور جستجوی پیش فرض سافاری



این روزها به همراه تبلت های مدرن می توان لذت واقعی بصری را لمس کرد، تصاویری واضح و رنگ هایی زنده بعضی وقتها ما را به اشتباه می اندازند که ما در حال نگاه کردن به یک صفحه نمایش هستیم یا یک صحنه واقعی. باز کردن تصاویر مختلف و حرکت در بین تصاویر آنهم با انجام حرکاتی ساده و هزاران نوع فعالیت و سرگرمی فوق العاده دیگر نتیجه ادغام تکنولوژی های پیشرفته ایست که بسیاری از ما به سختی بعضی از آنها را درک میکنیم. خوشبختانه ما هیچ نیازی هم به فهمیدن و درک این تکنولوژی ها نداریم، ما فقط از رزولوشن بالای صفحه نمایش تبلت ها لذت می بریم، بدون اینکه بخواهیم نگران OLED ها یا تعداد پیکسل های آن باشیم.

تبلت هایی با رزولوشن بالا یا فوق العاده بالایی امسال معرفی شده اند. در روز ۷ مارس، شرکت اپل، نسل بعدی آیپد خود را معرفی نمود. دستگاه جدید اپل دارای رزولوشن خیره کننده ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ می باشد و البته نوع صفحه نمایش آن رتیناست. در واقع رزولوشن آن ۲ برابر آیپد ۲ می باشد (۱۰۲۴ در ۷۶۸).

به هر حال چه به شنیدن این موضوع علاقمند باشید یا نباشید، تبلت های اندرویدی همیشه در حال مقایسه با آیپد هستند، تبلت هایی که حدود ۶۰ درصد بازار را در اختیار دارد. اما سئوال اینجاست که چطور اندروید وارد این نبردی که در مورد رزولوشن بالاتر است میشود؟

ایسوس، ایسر، لنوو و Huawei قبلا دستگاه هایی را معرفی نموده اند که دارای صفحه نمایش با رزولوشن بالا می باشند و البته آماده رقابت و نبرد با آیپد. بنابراین بدون هیچگونه بحث دیگری با این تبلت ها بیشتر آشنا میشویم.            

 نبرد بهترین تبلت های اندرویدی در برابر آیپد جدید



مانطور که Rovio قول داده بود، این شرکت امروز آخرین نسخه از بازی پرندگان خشمگین یا انگری بردز با نام Angry Birds Space را معرفی نمود. این نسخه از بازی برای پلتفرم های مختلف مانند iOS، اندروید، مک و پی سی در روز ۲۲ مارس ارائه خواهد شد. البته قرار است در رابطه با این بازی انیمیشن ، کالا و کتابهایی نیز منتشر شود. نسخه فضایی پرندگان خشمگین قرار است در ۶۰ مرحله مختلف در اختیار دوستداران و علاقمندان به این بازی قرار گیرد. همچنین در این نسخه شخصیت هایی همراه با نیروهای جدید معرفی میشوند و مرحله های جدیدتر با یک آپدیت ساده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این بازی امروز و برای اولین بار برروی یک گالکسی نوت در کنفرانس SXSWi به نمایش گذاشته شد.


 پرندگان خشمگین فضایی رسما معرفی شدند



منـــبــع : mahdiyousefian.loxblog.com

دیـجـتـآل بـه روز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ 13:6 ] [ مهــــدی یوسفیـــان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

خــوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 16674
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

کد آیکن نوار آدرس


بامبی